Follow Us @soratemplates

11.1.16

Per:JAWATAN ISTERI teaser 9



“Sepanjang hari ini you tak cakap apa-apa pun dengan I.”

“Apa yang pelik sangat. Dah lama kita macam ni. Kamu yang tak nak tengok muka ibu. Tak nak bercakap dengan ibu. So?”

“Nak uruskan hal pengebumian arwah ayah pun you serahkan pada Aziz.” Rajuk hati diluahkan tanpa selindung.

“Terasa?”

Aik, macam sengaja nak naikkan darah dia balik ni. Fahad merengus. “Mestilah terasa. Dia menantu. I ni anak you.”

Si ibu sudah malas nak cakap baik-baik. Nak berkias-kias pun dia tak mahu dah. Fahad bukan faham pun. Jadi, senang kalau dia cakap lepas sahaja. “Walaupun Aziz tu menantu ibu, pada ibu dia lebih layak buat semua tu. Bukan kamu.”

Buntang mata Fahad. “Dia lebih layak?”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.