apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.3.14

NOVEL KE 5 ANA SOFIYA - SUAMI SEBELAH RUMAH

Inilah dia novel ke 5 kak sofi yang bakal terbit pada bulan April depan. Novel bertajuk Suami Sebelah Rumah. Penerbit novel kak sofi kali ini ialah Fajar Pakeer.



Tajuk: Suami Sebelah Rumah
Penulis: Ana Sofiya
Harga: RM21 / RM24



................

BLURP:

Disebabkan pengantin lelakinya lari pada hari pernikahan mereka, Eryna buat kerja gila. Amar, doktor nerd anak jiran sebelah rumah, dilamarnya.

“Amar, sudi tak awak ambil saya jadi isteri awak? Kita kahwin. Boleh?”

Tentulah Amar sudi! Yang ajak dia menikah itu ialah Eryna, gadis idamannya. Gadis yang dicintainya sejak sekian lama! Gila nak tolak? Namun...

“Awak, saya harap kita rahsiakan dulu tentang kita dah nikah ni daripada pengetahuan orang lain di Kuala Lumpur sana.” ~ Eryna.
“Kenapa? Kenapa orang tak boleh tahu yang kita ni suami isteri? Kenapa perlu dirahsiakan tentang kita daripada kawan-kawan awak? Awak malu nikah dengan saya?” ~ Amar.

Amar nekad. Hati Eryna perlu dicuri sebelum Azlan kembali menagih kasih. Kerana itu, dia memilih untuk menjadi jiran sebelah rumah isterinya. Konon, senang dia hendak mengurat dan mengushar Eryna. Malangnya, bukan Eryna yang jatuh hati tetapi Anis, teman serumah isterinya itu.

Suami sebelah rumah Eryna memanglah pandai mengambil hati. Sentiasa berusaha untuk memikatnya. Jadi, sebelum Amar disambar Anis, kawan serumah yang dah terpikat tahap serius tak peduli apa... Eryna perlu buat keputusan!

Kedatangan ibu bapa masing-masing menimbulkan huru hara. Banyak soalan yang perlu dijawab andai mereka tahu Eryna dan Amar tinggal berasingan. Tapi, kalau tiba-tiba Eryna masuk ke dalam rumah Amar, tentulah Anis akan kecoh satu dunia! Dalam kemelut, Azlan menambah resah hati Eryna dengan meminta sedikit ruang untuk hatinya bertapak semula. Begitu juga dengan kehadiran Doktor Wani yang tak jemu mencanang di hospital yang Doktor Amar itu dia yang punya.

“Belum jatuh cinta dengan saya lagi?” ~ Amar

Soalan itu untuk siapa sebenarnya? Eryna, Anis atau Doktor Wani yang obses pada suami sebelah rumah dia? Ah, Eryna keliru sudah!

.....................

ada sesiapa yang berminat nak beli tak? anda boleh emel ke hana.arisya@gmail.com atau pm kak sofi di facebook Kak Sofi. semoga anda suka novel kak sofi kali ini. thanks.

13 ulasan:

  1. Rm21 termasuk postage yer kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya insyaallah, oder ngn FP postage free

      Padam
    2. kalau nak

      bayar rm27 ke dalam akaun maybank
      nurul ashikin mahamad bokkhari
      1622 6354 0483

      tu harga buku termasuk postage
      nnt insyaallah ada tt jugak

      lepas bayar tunjuk kat sini bukti bayaran,

      bila kak sofi dh pos, insyaallah kak sofi berikan no tracking poslaju ya

      rm27 tu untuk semenanjung, rm34 utk sabah/sarawak

      Padam
  2. kak bole bg link mcm mne nk order. ..tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. leh oder ngn Fajar Pakeer, sakinah. order@fajarnovels.com.my. tapi kalau nak yg ada tt, leh oder ngn kak sofi. add friend di facebook ya

      Padam
  3. kak..boleh bg link mcm mne nk order.tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak

      bayar rm27 ke dalam akaun maybank
      nurul ashikin mahamad bokkhari
      1622 6354 0483

      tu harga buku termasuk postage
      nnt insyaallah ada tt jugak

      lepas bayar tunjuk kat sini bukti bayaran,

      bila kak sofi dh pos, insyaallah kak sofi berikan no tracking poslaju ya

      rm27 tu untuk semenanjung, rm34 utk sabah/sarawak

      Padam
  4. Balasan
    1. kalau nak

      bayar rm27 ke dalam akaun maybank
      nurul ashikin mahamad bokkhari
      1622 6354 0483

      tu harga buku termasuk postage
      nnt insyaallah ada tt jugak

      lepas bayar tunjuk kat sini bukti bayaran,

      bila kak sofi dh pos, insyaallah kak sofi berikan no tracking poslaju ya

      rm27 tu untuk semenanjung, rm34 utk sabah/sarawak

      Padam
  5. Balasan
    1. kalau nak

      bayar rm27 ke dalam akaun maybank
      nurul ashikin mahamad bokkhari
      1622 6354 0483

      tu harga buku termasuk postage
      nnt insyaallah ada tt jugak

      lepas bayar tunjuk kat sini bukti bayaran,

      bila kak sofi dh pos, insyaallah kak sofi berikan no tracking poslaju ya

      rm27 tu untuk semenanjung, rm34 utk sabah/sarawak

      Padam
  6. wow,, blurp saja pun dah best...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak

      bayar rm27 ke dalam akaun maybank
      nurul ashikin mahamad bokkhari
      1622 6354 0483

      tu harga buku termasuk postage
      nnt insyaallah ada tt jugak

      lepas bayar tunjuk kat sini bukti bayaran,

      bila kak sofi dh pos, insyaallah kak sofi berikan no tracking poslaju ya

      rm27 tu untuk semenanjung, rm34 utk sabah/sarawak

      Padam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.