Follow Us @soratemplates

14.1.13

Teaser 4 : Sampai Bila?

Assalamualaikum dan selamat pagi sayang2ku semua. Lagi, teaser SB? untuk anda. Enjoy reading, ya!

“Jangan sombong sangat dengan aku, Lisa! Jangan ingat bila kau dah dapat orang tua kaya tu, kau nak berlagak dengan aku. Aku yakin, bila esok-esok dia tak dapat puaskan kau, kau patah balik cari aku. Kuat mana sangatlah orang tua tu, kan?” bisik Rudi sambil mengelus-elus pipi kiri Alisa. 

Jari-jemari itu segera Alisa tepis. Bibirnya menguntum senyum yang amat manis tatkala suara terlontar, “Bakhtiar memang tua, Rudi. Tapi, dia jauh lebih baik daripada kau. Dahlah pemurah, banyak duit, gagah pulak tu! Kau? Sampai bila-bila pun, kau tak akan dapat menyaingi dia, tahu! Jadi, aku harap, kau jangan tunggu aku atau jangan nak merayu aku balik pada kau pulak. Sebab, kalau aku nak lelaki macam kau, bersepah-sepah ada kat Kuala Lumpur ni. Tapi, aku dah serik! Biarlah aku dengan orang tua tu, daripada makan hati dengan yang muda, tapi tak guna macam kau ni!” 

Rudi tersentak mendengar penghinaan yang meniti di bibir Alisa. Sakitnya hati, tak tahu nak cakap! Hanya penumbuk yang dikepal menunjukkan betapa geramnya dia pada gadis yang terlalu celopar mulutnya ini. 

“Aku? Tak guna? Jagalah kau, Alisa! Satu hari, aku akan tunjukkan pada kau siapa aku! Kau tunggu!!!” bentak Rudi sebelum berlalu meninggalkan meja gadis itu.
..........................
kepada yg belum kak sofi jemput menjadi ahli grup fb, Sampai Bila?, boleh pm kak sofi, ya. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.