apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

15.9.12

5 Kalau aku tahu begini jadinya, tak balik KL pun tak apa. Tak payah jenguk dia pun, lagi baik! Buat sakit mata aku sahaja. Sakit hati pula...

14.9.12

4 Emak pandang wajahku dengan riak tidak percaya. Pandang macam tak pernah tengok anak perempuan dia ni. Ops, bukan sebab aku dah jadi pere...

10.9.12

3 Sesi latihan sudahpun tamat. Cukuplah masa sejam bagiku untuk aku pastikan diri ini sentiasa cergas dan sihat. Juga untuk otot-otot ...

4.9.12

2 Baharu seminggu aku bekerja, aku rasa bosan sangat. Sudahlah aku dipaksa memakai baju yang merimaskan, dah tu ke mana sahaja mamat lembut...

1.9.12

1 Namaku Alia, Alia binti Ahmad. Pandai ayah bagi nama tu, kan? Empat huruf, senang nak ingat. Agaknya ayah memang suka perempuan yang nama...