apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

30.6.12

Seorang cantik, seorang tampan...begitu jodoh ditakdirkan..

Sudah rasmilah Irma bergelar seorang isteri. Tahniah!!! 

 Suka tengok mereka. Nampak sangat bahagia...
Wah, tampan sungguh si Redza ni. jadi hero dalam novel kak sofi, boleh?
satu keistimewaan... satu ketrampilan... indah 

berdebar2 lah tu...

Maaf, gambar tak ikut turutan. tapi yang penting, ada gambar irma dan suaminya. selamat pengantin baharu. semoga kekal bahagia dengan lindungan Allah juga.

6 ulasan:

  1. memg sgt comel diorg b2 nih..
    tahniah irma n redza..kat wall fb sume duk share gamba diorg..
    smoga bahgia slalu n kekal hingga akhir hyt..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe... berkenan sangat tengok...

      Padam
  2. kak, pengantin lelaki tu saya kenal... orgnye suka buat lawak!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. iya ke? bestnyerrr... bertuah irma..

      Padam
    2. eh, ada org yg kenal pengantin lelaki tu? saya harap dia memang jodoh terbaik buat irma. rasanya tak habis-habis org berckp pasal irma & suami.

      Padam
    3. eh, ada yang kenal pengantin lelaki tu? memang tak habis-habis org berckp pasal irma & suami. saya harap dia memang seperti yang digambarkan dlm artikel-artikel yang saya baca. bukannya apa, sebagai peguam saya sering disogokkan dengan cerita-cerita kurang enak, dengan sikap yang tidak bertanggungjawab seorang lelaki yang bernama suami. sampai ada anakguam saya beritahu ustaz yang mengendalikan 'sulh' (perbincangan) kes cerai anakguam saya pernah berkata lelaki yang bertanggungjawab di Malaysia ni dah makin pupus.

      Padam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.