apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

25.4.12

Tahun 2012 - tahun kejatuhan kelab2 gergasi bolasepak...


GOAL!!!!! TORRES SCORES FOR CHELSEA! Would you believe it? What a goal for Chelsea as Torres is put clean through on goal and he rounds Valdes before sliding the ball into the empty net to put Chelsea through to the Champions League final!!!

CHELSEA melangkah ke final UEFA...
Mula2 Man United keluar... 
dan kini giliran Barcelona pulak. 
Eloklah pun! Dah selalu sangat tengok kelab yang sama, kan? 
Tukar tengok yang lainlah pulak huhu... 
(ayat sedih sebab MU awal2 lagi dah out...)

Malam ni nak tengok Real Madrid pulak. 

Hari tu dah kalah 0 - 1 dengan Bayern. Hmm, mesti menarik nih! 
Tapi, tak nak la RM kalah sebab Ronaldo ada kat situ... hehe (ayat gatai). 

Kalau Chelsea lawan dengan Real Madrid kat final, 
baru syok tengok, kan? Kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.