apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

16.4.12

Jangan cintainya hanya untuk melukakan...

Salam.....
              
Mesti seronok tak terucap bila hubby dapat dukung macam dalam gambar tu, kan? Hehe.... bertuah badan! Macam di awangan la perasaan masa tu, iya tak? Rasa.... nak balik ke malam pertama pulak..ahaks....

Tapi, para suami, janganlah kemesraan itu hanya di awal perkahwinan sahaja, ya. Bila dah lama-lama... tak nak peduli pulak. Hampeh betul! Apakah itu kerana tidak ada keikhlasan semasa memetik bunga di taman? 

Nak kahwin, orang sekarang akan bermula dengan berkawan. Jadi, sebelum anda berkawan, ingat pesan Ustaz Azhar Idrus ini.....

Mudah cakap, kalau x minat, janganlah bagi harapan, wahai kaum Adam yang dihormati sekelian. Cinta bukan untuk dipermainkan, okey. 

semoga anda bercinta kerana DIA....

terima kasih  Akhi Akmal untuk gambar dan Ain Nazirah untuk pesanan itu.

2 ulasan:

  1. Itulah....baru2 kahwin semua kata2 manis dibibir seiring dengan tingkah laku.

    Dah lama2 kahwin nak dengar kata2 cinta pun susah. Kata mereka faham2 la sendiri, takkan la asyik nak diucapkan je.

    Aku suka lagu TIGA KATA dari KRU. Itulah yang selalu terjadi......

    Maaf kalau terlebih-lebih tiga kata pula saya ni ye.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesungguhnya hati manusia berubah2 seiring waktu....

      Padam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.