apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

20.12.11

Veena Malik : Ingatkan dah...


Assalamualaikum.....

Anda kenal ke Veena Malik? Tak? Okey, aku nak masuk tentang dia sikit. Ops, sebelum tu! Jangan terkejut tengok gambar bila anda tekan nama dia tu, k! Bukak sekejap dan tutup jek! 

Dia ni pelakon Bollywood. Oh taklah terkenal bebeno tapi dia pandai mempopularkan dirinya. Caranya mudah, kengkawan... gunakanlah muka yang cantik menawan dan tubuh yang menggiurkan itu dan posinglah untuk majalah FHM versi India. Nanti ada yang tanya, FHM tu apa? Singkatan untuk For Him Magazine. Majalah untuk orang lelaki jadi tentu anda faham apa yang ada dalam majalah tu, kan?

Bila saja orang-orang Pakistan dan Islam di India tengok majalah tu, maka mengamuk sakanlah mereka malah Veena ni dapat ugutan bunuh! Hmm... Tapi, ada dia kisah? Takut jugak lah kut! 
Orang filem ambil kesempatan tawarkan dia berlakon dan baru2 ni, ketika shooting untuk filem Zindagi 50-50, Veena dilaporkan hilang oleh pengurusnya, Pratiek Mehta,.

Betul ke dia hilang? Entah2 dah kena bunuh ke dengan kumpulan militan Islam? Jawapannya di sini! 

selamat membaca!

================================

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.