apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

14.12.11

Nak sorok, akhirnya orang tahu juga, kan?

Assalamualaikum.....

Artis Malaysia ni kebanyakannya pelik-pelik. Semua benda hendak disorok-sorok. Dah kahwin tak nak mengaku. Dah ber'couple' mengaku solo. Perghh... menci!

Macam artis ni. Dah dua tahun kahwin baru nak mengaku. Itupun selepas orang tuduh dia kahwin dengan Tun Daim (bekas menteri kewangan Malaysia yang kaya raya tu!). Bila dah masuk internet, tunjuk gambar rumah segala, barulah...I dah kahwin. Sori.....

Kalau nak privacy, toksah jadi pelakonlah, kan. 

Aik, apasal aku pulak yang marah? Haha... tak marah pun. just nak cuit2 jekk...

Jom tengok gambar!


tentu anda kenal dia, kan?
================================

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.