apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.12.11

Mangkuk tandas kristal...sanggupkah 'melepas' di dalamnya?

Assalamualaikum.....

Tengok gambar tu betul2. Blink2 kan? 


Mana tak nya? Toilet ni ada kristal.. dan nak tau harganya berapa? Bulatkan bola mata anda! 
$130,000
Tu dia! dekat RM 400 ribu huhu... Pada mangkuk tandas tu ada 72,000 Swarovski crystals. Makkk... Baju pengantin pun x cukup banyak macam tu, kan? Jadi, kalau nak buang tu.... aim betul2! Hahaha....


Kenapa syarikat Lixil keluarkan mangkuk tandas ni? Aku quotekan apa yang dikatakan oleh jurucakap syarikat, Shintaro Kaai.....
"2011 was a really tough year for Japan, with the earthquake and tsunami disasters. We wanted to do this to cheer everybody up just before Christmas."
Kalau anda... mahu belinya? 

Alaa.. kalau banyak sangat duit, bagi akulah, hehe... Yalah daripada anda buang.... mmm!


info dari yahoo

================================

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.