apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

9.12.11

Gosip: Skandal lagi?


Assalamualaikum..... 

Pelakon fauzi Nawawi dah naik hantu. Mana tidaknya, ada orang fitnah dia... dia kata! 

“Saya tidak kenal pun dengan budak-budak R***K*** itu. Sepatutnya, mereka perlu hubungi saya untuk mendapatkan pengesahan atau penjelasan selanjutnya. Ini tidak, mereka terus siarkan cerita itu tanpa bukti kukuh. Itu sudah boleh dikira fitnah. Saya memang berkecil hati apabila mereka buat macam itu. Kalau pun hendak popularkan blog mereka, tak perlulah siarkan cerita-cerita yang boleh menjatuhkan orang lain.

Tu la fasal... bab skandal ni boleh runtuhkan rumahtangga orang. Kena hati2 bila menulis. Betul atau tidak, tetap kena jaga air muka tuan punya diri. Apa skandalnya? Anda bukalah roti k***

soalan yang sering berlegar dalam kepala otak aku ialah, apakah kecanggihan alat komunikasi hari ini mendatangkan keburukan? sebab, selalu sangat kecanggihan itu digunakan utk buat cerita2 panas, kan? hmm...
================================

2 ulasan:

  1. salam singgah cikgu...kecanggihan alat komunikasi dan selari dgn kecanggihan iman...tu la hasilnya...

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.