apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

16.12.11

Awak ingat, cinta macam tali, ya?


"Awak ingat, cinta macam tali, ya? Boleh sambung-sambung? Putus, sambung balik! Putus, sambung lagi? Awak tak sedar ke, kalau asyik putus dan disambung lagi dan lagi, lama-lama tali itu jadi pendek. Jadi sikit! Macam tu jugak dengan cinta! Bukan sikit, malah dah tak ada yang tertinggal untuk awak kat dalam hati saya ni! Tak ada langsung! Sumpah!."

Haha... cuba teka, siapa yang cakap macam tu? 

x sabarnya nak siapkan mss ni.. cukup banyak yang ingin diluahkan...hmm

3 ulasan:

  1. saya teka, sufiah! masa farid merayu nak balik pada dia. betul tak? hehe. wah, tak sabar juga nak dapatkan buah tangan terbaru ni. :)

    BalasPadam
  2. Nak pinjam ayat ni boleh?
    :)

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.