apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

23.12.11

10 tahun menginap di hotel? Rasa macam tak percaya pula!

Assalamualaikum.....

Bila baca tajuk ini di mstar, perkara pertama melintasi minda aku ialah....
Kayanya dia ni! Wow!
Terkejut beruk aku! Hehe....
Tapi aku suka cara Ramli MS bercerita mengapa dia duduk di hotel tu. Tak ada langsung bunyi orang riak pulak. Katanya sebab dia nak selamat. Hotel kan ada sekuruti?

Tapi dia dah beli rumah dan bakal menduduki rumah tu pada tahun depan. Tahniah!

Tekan aje sini, jika minat nak tahu lebih lagi!

================================

2 ulasan:

  1. ramli MS ni tak berkawin lagi ke? habis tu anak2 dia dgn bini dia tinggal katne?

    BalasPadam
  2. Anonymous, dia duda. ank2 ngn ex wife d s'pura rasanyerr..

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.