Kerana 7 Hari Mencintaiku

Assalamualaikum.....


baru saja menghabiskan bacaan novel ini. aduh mak! apa yang aku nak cakap? 

first time baca novel hasil tulisan Siti Rosmizah ni? 

Mempesonakan! Menakjubkan!

And patutlah dah begitu lama di tangga nombor 1 Carta Popular.... ceritanya memang besttttt sangaatttt! 

semua perasaan ada masa baca. geram, sakit hati masa mula-mula lah.... waktu Mia jahat. lepas tu aku asyik menangis sejak Buntat mati.

Tahniah Siti Rosmizah. Yang pasti lepas ni nak cari novel-novelmu yang lain! Hmm....

sofi.

Ulasan

  1. novel die mmg sume2 best.....
    xde yg x best kot...

    BalasPadam
  2. novel dia mmg bes..
    saye pn suke..
    =D

    BalasPadam
  3. hahaha... kak ana sofia baru tahu ke kebenaran tu?? ala... kaka ana dah kira ketinggalan laa!jangan marah ye nanti kurang puasa.. hehehe..

    actually, novel siti rosmizah ada 4 semuanya.

    1st>> andai itu takdirnya!!! novel yang paling aku suka diantara semua novel siti rosmizah!! paling membuatkan diri ini kegereman, kebencian. kesedihan, kesukaan, kemenangisan,kesedu-sedanan, keterlukaan dan yang paling penting perasaan ini benar-benar tersentuh dengan setiap kata-kata dan perbuatan watak didalam itu... Aleya dan Syed Aizril!!!! suka sangat novel ini! aku dah ada koleksi pun!

    2nd>> cinta kau dan aku:
    novel ni novel yang sangat menggeramkan dan menyedihkan tapi tak begitu puas hati dengan pembalasan yang diterima oleh suraya! si perosak rumahtangga itu!! eeeeii... kalau aku dapat dia, lepas buka puasa ni aku bunuh dia!! hehehe.. lepas tu bolehah bertaubat masa solat terawih dekat surau al-falah!! kikiki

    3rd novel>> lafazkan kaimah cintamu:
    novel siti rosmizah yang menggunakan watak heronya seorang yang memepunyai kekasih yang dicintai sebelum bertemu dengan isteri kesayangan! novel ni sangat-sangat menggeramkan sawan! eeeii.. geram sengat Tengku Ryan Ameer! kesian aku kat Tengku Aqilah binti Dato Tengku Hisyam!!!

    novel ke-4>> tujuh hari mencintaiku:
    novel ni sangat-sangat menggeramkan dari awal sampai ke suku pernghabisan! mula-mula geram dengan watak Mia adriana lepas tu geram sangat dengan watak Khuzairi yang menjunjung ego tinggi selangit. geram juga dekat mak leha dan syakila. tapi endingnya memang superb!!!!!

    lepas ni nak tunggu kemunculan novel SR yang baru pulak!!!!

    cayalah SR!!!! I Miss Your Novel!!!


    itulah sedikit kata-kata dari aku yang bernama Korro Suffian


    selamat berbuka puasa semuanya!!!!

    semoga amalan kita diterima oleh Allah s.w.t

    silalah kunjung blog saya ya...

    http://wwwdisiniakuberjanji.blogspot.com/

    assalamualaikum!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  4. :) ain dah lama habis baca novel tu ..... but smpai skrng still x boleh lupa cerita nya . mengidam suami mcm Khuzairi sbnrnya .... Lyn novel ni mcm2 perasaan ada ....huhuhu .... layan semua novel siti rosmizah

    BalasPadam
  5. @Anonymous
    ya, lepas ni akan kucari yg lain2...
    ketinggalan la pulak, kan?

    BalasPadam
  6. @Cahaya Hidup

    itulah... lepas ni semua novel SR wajib beli dan jadi koleksi

    BalasPadam

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

Yang Terakhir: Versi Cerpen

Inikah Cinta? : Versi Cerpen