Langkau ke kandungan utama

Seks: Wanita tua Vs Wanita Muda.... siapa lebih hebat?


Assalamualaikum.....

eh, hmm.... bayangkan kalau di usia separuh abad ini, aku bercinta dengan seorang lelaki muda, dan dia dukung aku macam dalam gambar di sebelah...huhu...

encik suami, jika anda baca ni, jangan marah, k! saya guna perkataan 'kalau' :)

trend selera masa kini berubah-ubah. jangan ingat bila usia anda dah senja, anda sudah tidak laku lagi. lihat saja kaum adam. yang tua dan lebih berusia dianggap matang dan lebih disukai untuk dijadikan calon suami berbanding lelaki muda yang sedang dalam kekalutan mencari identiti diri. 

tapi, mengapa ada segelintir lelaki muda lebih berselera dengan wanita tua? sehingga ada yang sanggup jadi anak ikan segala? di dalam satu artikel di blog encik suami, katanya....

ada 4 sebab mengapa berlaku begitu:- 

1. wanita tua lebih menikmati seks

- terutama yang sudah mantap ekonomi di pertengahan usia 30 an dan 40 an. lelaki muda yang di dalam kepalanya hanya fikirkan 'itu' saja... memang padanlah!

2. wanita tua lebih bijak dan positif

isteri yang lebih berusia memiliki pandangan dan sikap yang lebih positif serta lebih bijak daripada gadis muda yang baru mengenal dunia. Sikap ini sangat menguntungkan lelaki muda yang sedang berkobar-kobar semangatnya mengejar impian. Mereka memerlukan seseorang untuk mendengar harapan, pandangan serta member simpati dan sokongan ketika dia berdepan dengan kegagalan…

3. wanita tua lebih menghargai cinta

dah tua tentu ingat mati, kan? so, selagi masih bernyawa, tentulah hendak menikmati hidup. Mereka juga lebih menghargai cinta yang diberikan pasangannya apa lagi jika usianya lebih muda. Dia akan membalasnya dengan sepenuh hati. Biasanya wanita muda tidak punya fikiran yang sama, mereka takkan dapat membalasnya seperti wanita yang lebih matang usianya.

4. wanita tua banyak pengalaman
isteri yang lebih berusia terutama sekali pernah melalui alam perkahwinan sebelum ini lebih mahir dalam aspek layanan seks untuk suami. Kelebihan ini memang tidak boleh dipertikaikan. Pengalaman lalu tentunya mengajar isteri ini memberi layanan yang lebih mantap pada suami. Sementelah mereka tahu apa yang suami inginkan, termasuklah dalam hal pemanasan dan cara untuk memberi kepuasan seks yang lebih pada suami. Maka beruntunglah lelaki yang memiliki isteri berusia.

pendek kata, wahai wanita, jangan takut menjadi tua. hehe...



Ulasan

  1. apabila umur sudah meningkat paling kita takuti ialah suami buka cawangan lain jadi kita kena perform yang terbaik untuk suami ok usia tidak jadi alasan utk tidak berkhidmat jadilah isteri yang setiasa melayani kehendak suami klu nak buka cawangan lain kita perform lagi bagus k

    BalasPadam
  2. @Anonymous

    hehe..... perform baik punya, ya?

    BalasPadam
  3. saya sedang bercinta dengan lelaki berusia 23 tahun.. saya sudah berumur 40 tahun.... bayangkan.. dah 3 tahun kami masih bertahan.. kahwin.. insyaAllah kalau ada jodoh.. dia sudah pun bawa saya berjumpa ahli keluarganya..

    BalasPadam

  4. Sy suka wanitaberumur.Maksud sy,keinginan sex sy sejak akhir2 nie mnjurus kpd wanita yg berumur lebih tua drp sy,sy lelaki yg berumur 37thn,mohon buah fikiran dn tlg email kpd sy utk prbincangan lanjut TQ. Email: belaiansutera@yahoo.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

1
“Hi, boleh aku duduk kat sini?”

Aliah mendongak. Demi terpandang sahaja wajah itu, air mukanya terus berubah. Riak tidak senang ditunjukkan kepada lelaki itu.

“Cepatlah jawab! Senang aje soalan aku tu. Boleh, jawablah boleh...”

“Kalau saya jawab tak boleh?”

Abid terus menarik kerusi yang bertentangan dengan gadis itu.

“Aku tetap duduk sini jugak.” Balasnya sambil tersengih-sengih.

“Macam tak ada tempat lain!”

“Banyak! Sana kosong. Tu, di belakang kau tu pun kosong. Tapi, aku saja aje nak duduk depan kau. Dah sebulan aku cari kau tapi tak jumpa-jumpa. Alhamdulillah, hari ini dapat juga. Kau apa khabar? Sihat?”

Aliah tidak menyahut. Sebaliknya, dia terus menyuap dan kali ini suapannya sengaja dilajukan, tidak lagi menikmati nasi campur yang dimakan. Ketika itu, dia hanya berkeinginan untuk cepat-cepat menyudahkan makan tengah harinya supaya dia dapat pergi dari situ dengan segera. Dia tidak mahu mengadap muka lelaki yang kini sedang berada di hadapannya walau sehebat, sekacak mana se…

Yang Terakhir: Versi Cerpen

1
“Kau dah habis fikir ke, Khairi? Perempuan macam Najiha tu kau nak bawak ke majlis Annual Dinner kita? Tak malu ke nanti bila orang gelakkan kau?” tanya Hafiz sambil mengerutkan dahi. Dia keliru dengan sikap Khairi Iqbal. Rasanya, selama mereka berkawan, belum pernah walau sekali pun, Khairi memuji gadis yang seorang itu. Gadis yang bernama Izzatul Najiha. Tup tup, hari ini, dia buat keputusan hendak menjadikan Najiha pasangannya semasa majlis kemuncak nanti. Hisy, pelik betul!
“Malu, memanglah aku malu! Tapi aku cuma nak gunakan dia saja. Nak buat Amalina cemburu.” Balas Khairi sambil menyisip air lemon perlahan. Sejuk rasa kerongkongnya bila air itu menerobos masuk ke dalam rongga.
Mata Hafiz buntang. Kepala tergeleng-geleng.
“Kenyataan kau tu lagi buat aku tak faham! Kalau kau nak buat Amalina cemburu, kau patut bawak perempuan lain. Bukan si Najiha yang macam hantu bungkus tu!”
Terlambak tawa Khairi Iqbal mendengar kata-kata sahabat baiknya itu. Hantu bungkus? Si Najiha tu?…

Inikah Cinta? : Versi Cerpen

1

"Ouch!"

Cepat-cepat Janet menghisap jari telunjuk yang terhiris tadi. Setelah kesakitan itu hilang, dia segera membasuh jari itu. Dia kemudian mengelap lalu membalut luka dengan plaster.

"Sakit? Itulah pasal. Mak Nah dah cakap, biar mak Nah aje yang buat tapi Janet degil sangat. Hendak jugak main-main pisau," sindir orang gajinya menyebabkan Janet ketawa besar.

"Inilah yang orang cakap, luka di tangan nampak berdarah. Luka di hati tak siapa tahu. Kan, mak Nah?"

Mak Nah melepaskan keluhan sebelum mencuri pandang ke arah wajah ayu di sisinya yang kini sedang tunduk dan berpaling ke arah lain. Hati mak Nah kini turut melagukan irama sedih yang pasti sedang berdendang dalam hati Janet. Biarpun sudah lama ia berlalu, pasti kenangan itu hadir kembali sebaik rangkap pepatah itu diungkap. Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula kisah cinta penuh keindahan. Ke mana hendak dicampakkan?

"Dah enam tahun... dia tentu dah lupakan saya. Tentu dah kahwin…