apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

12.7.11

Seks: Wanita tua Vs Wanita Muda.... siapa lebih hebat?


Assalamualaikum.....

eh, hmm.... bayangkan kalau di usia separuh abad ini, aku bercinta dengan seorang lelaki muda, dan dia dukung aku macam dalam gambar di sebelah...huhu...

encik suami, jika anda baca ni, jangan marah, k! saya guna perkataan 'kalau' :)

trend selera masa kini berubah-ubah. jangan ingat bila usia anda dah senja, anda sudah tidak laku lagi. lihat saja kaum adam. yang tua dan lebih berusia dianggap matang dan lebih disukai untuk dijadikan calon suami berbanding lelaki muda yang sedang dalam kekalutan mencari identiti diri. 

tapi, mengapa ada segelintir lelaki muda lebih berselera dengan wanita tua? sehingga ada yang sanggup jadi anak ikan segala? di dalam satu artikel di blog encik suami, katanya....

ada 4 sebab mengapa berlaku begitu:- 

1. wanita tua lebih menikmati seks

- terutama yang sudah mantap ekonomi di pertengahan usia 30 an dan 40 an. lelaki muda yang di dalam kepalanya hanya fikirkan 'itu' saja... memang padanlah!

2. wanita tua lebih bijak dan positif

isteri yang lebih berusia memiliki pandangan dan sikap yang lebih positif serta lebih bijak daripada gadis muda yang baru mengenal dunia. Sikap ini sangat menguntungkan lelaki muda yang sedang berkobar-kobar semangatnya mengejar impian. Mereka memerlukan seseorang untuk mendengar harapan, pandangan serta member simpati dan sokongan ketika dia berdepan dengan kegagalan…

3. wanita tua lebih menghargai cinta

dah tua tentu ingat mati, kan? so, selagi masih bernyawa, tentulah hendak menikmati hidup. Mereka juga lebih menghargai cinta yang diberikan pasangannya apa lagi jika usianya lebih muda. Dia akan membalasnya dengan sepenuh hati. Biasanya wanita muda tidak punya fikiran yang sama, mereka takkan dapat membalasnya seperti wanita yang lebih matang usianya.

4. wanita tua banyak pengalaman
isteri yang lebih berusia terutama sekali pernah melalui alam perkahwinan sebelum ini lebih mahir dalam aspek layanan seks untuk suami. Kelebihan ini memang tidak boleh dipertikaikan. Pengalaman lalu tentunya mengajar isteri ini memberi layanan yang lebih mantap pada suami. Sementelah mereka tahu apa yang suami inginkan, termasuklah dalam hal pemanasan dan cara untuk memberi kepuasan seks yang lebih pada suami. Maka beruntunglah lelaki yang memiliki isteri berusia.

pendek kata, wahai wanita, jangan takut menjadi tua. hehe...



5 ulasan:

  1. apabila umur sudah meningkat paling kita takuti ialah suami buka cawangan lain jadi kita kena perform yang terbaik untuk suami ok usia tidak jadi alasan utk tidak berkhidmat jadilah isteri yang setiasa melayani kehendak suami klu nak buka cawangan lain kita perform lagi bagus k

    BalasPadam
  2. @Anonymous

    hehe..... perform baik punya, ya?

    BalasPadam
  3. saya sedang bercinta dengan lelaki berusia 23 tahun.. saya sudah berumur 40 tahun.... bayangkan.. dah 3 tahun kami masih bertahan.. kahwin.. insyaAllah kalau ada jodoh.. dia sudah pun bawa saya berjumpa ahli keluarganya..

    BalasPadam

  4. Sy suka wanitaberumur.Maksud sy,keinginan sex sy sejak akhir2 nie mnjurus kpd wanita yg berumur lebih tua drp sy,sy lelaki yg berumur 37thn,mohon buah fikiran dn tlg email kpd sy utk prbincangan lanjut TQ. Email: belaiansutera@yahoo.com

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.