apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

28.6.11

Terima kasih, anon!

Assalamualaikum.....
Indra Putra
Jgn la kita mendengar sebelah pihak,Tak baik Kira menfitnah tanpa degar lg penjelasan si suami,rm3k sebulan,Rumah Indra bayar,keta Indra bayar,apa lg so nurlianton Murni nak,Tak cukup anda memaki mak mertua anda,yaitu mak Indra,anda menfitnah sana sini plak,ingatlah la wahai janda indra,Allah tidAk pernah tido,dia tau segala nye,anda boleh buruk kan siapa sajer,anda Tak malu pada bekas mak mertua, n bekas suami anda,tp malu la pada Allah..mints pada wartawan,dptkan kebenaran Dari Indra dah juga mak Indra...
Dah baca? Jawapan di atas aku dapat daripada komen seorang anon untuk entri bertajuk habis manis sepah dibuang. Aku harap anda semua buka balik dan baca untuk lebih memahami entri ini. 

Terima kasih anon. Seperti yang aku tuliskan dalam entri itu, kita sebenarnya tidak tahu cerita sebenar yang berlaku dalam rumah tangga pasangan Indra Putra dan bekas isterinya itu. Si bekas isteri mengadu dalam harian metro, dan kita fikir ....... 
Aduhai, kasihannya dia??
Aku ingin meminta maaf kepada Indra dan keluarganya jika apa yang aku tulis mengecilkan hati mereka tapi aku harap mereka tahu yang aku tidak berat sebelah, ya. Baca ni...
tapi, sekali lagi, cerita ini baru didengari daripada pihak bekas isteri. kita kenalah adil.... x boleh terus nak marah si suami, indra putra, pemain bola tu. siapa kita nak marah-marah sedangkan hal jodoh pertemuan ni urusan Dia kat atas sana, kan?
Aku harap, semuanya berakhir dengan baik. Hidup di dunia hanya sekejap. Kita semua hendak ke sana. Berhentilah memburuk-burukkan orang yang pernah tidur sebantal dengan kita. Kenangilah yang baik-baik sahaja. Kalau ingat yang buruk, apakah kita ini tidak membuat kejahatan? Apakah tidak ada keburukan diri kita untuk dia pula menghebohkannya? 

Fikir-fikirkanlah!

2 ulasan:

  1. hanya Allah yang tahu semuanya..

    hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk mereka..

    =)

    BalasPadam
  2. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr, kak sofi setuju sangat! Dia yang maha mengetahui

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.