Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

Assalamualaikum..... hari ini, or.... should i say, semalam, hari menonton TV. pukul 2 petang tengok rani mukherji di TV2. no, actually...

saja merepek

By Jun 19, 2011

Assalamualaikum.....

hari ini, or.... should i say, semalam, hari menonton TV. pukul 2 petang tengok rani mukherji di TV2. no, actually, tengok si dia ni. 

minat kat lesung pipit di pipi dia hehe....

kisah seorang balu kematian suami (teringat novel pendekku Kau Bukan Dia) bila tengok cerita bertajuk Baabul ni. sepanjang menonton, air mata meleleh-leleh... haisyyy...

malamnya juga di tv2, tengok hawaii five O lepas tu, harrison ford pulak. 

harrison ford, hero hollywood kesukaan pulak tu. apa lagi? ceritanya pulak memang best, tembak-tembak! layanzz...ni baru tengok blog lak..huhu! tapi pun dah ngantuk lah pulak.....selamat malam semua. jangan mengigau k! hehe..




You Might Also Like

0 comments

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.