apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

17.6.11

hari bahagia yang derita huhu

Assalamualaikum.....

di hari bahagia, tetiba datang seorang lelaki, yang mengaku bahawa dia ialah kekasih gelap bakal suami yang ingin dinikahi. alangkah sedihnya, kan?

mereka bergaduh besar sebagaimana yang dapat anda lihat dalam video di bawah.


tak faham? jangan risau. aku dah siap ubah bahasa dia dah. translate hehe..... 


ini dialog antara mereka bertiga.

Boyfriend: Tutup mulut kau. kami berdua ni dah lama bercinta. lama sebelum kau kenal dia, tahu!

Bride: Apa maksud kau, hah?

Groom: Hey hey, jangan garang sangat! jangan nak pukul-pukul!
Bride: siapa kau ni?
Boyfriend: diamlah!
Bride: ini majlis kahwin aku?! kau tu siapa? siapa dia ni?
Groom: jap! jap!
Bride: siapa dia ni? cakap! siapa dia?
Groom: i boleh terangkan.....
Boyfriend: tak perlu....
Bride: apa kau cakap? apa yang kau menyibuk sangat ni?
Best Man:cukup, cukup! tenang....
Bride:cakaplah! siapa dia ni?!
tak sempat si pengantin lelaki nak jawab pun, dia dah ditarik oleh lelaki yang mengaku buayafriend tadi...
Bride: Awak! Balik sini!!!!

antara video terlaris di youku sekarang. kata orang ia gimmick untuk satu drama. apa-apapun...layanzzz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.