Langkau ke kandungan utama

Bioeffective A - mengubat kanser?

Bioeffective A
kanser - penyakit yang digeruni. susah dikesan kewujudannya dalam diri kita. tahu-tahu... dah peringkat 4, kritikal stage. 

dengarnya, dah boleh ubat dah sekarang. dah ada penawar kanser. namanya?

Bioeffective A - diekstrak daripada konifer pokok pain. 

Keajaiban tumbuhan itu bertahan dalam pelbagai cuaca membuktikan ia mampu menjadi penawar untuk kesihatan menyeluruh. 

Antara kebaikannya adalah:


* Antioksidan hebat - membantu melindungi daripada kerosakan sel dan merendahkan paras kolestrol

* Antibakteria dan antivirus - membantu melindungi dan membantu proses penyembuhan jangkitan

* Penyembuh gastrointestinal - menghalang masalah ulser perut

* Ejen penyahtoksid - membantu mengeluarkan toksin dari darah dan hati.
Bioeffective A, also known as Conifer Green Needle Complex, is a compositionally complex substance containing a huge number of viable, biologically active compounds, that is extracted from green conifer needles. It contains fatty and resin acid salts, polyprenols and their esters, carotenoids, chlorophyll and chlorophyll derivatives. The identity and nature of these substances, as well as their relative proportions, is determined by nature.
siapa yang menemui Bioeffective A?
namanya Dr. Soultanov. dia antara pakar perubatan yang dihantar ke Chernobyl pada tahun 1985 ketika kebocoran radiasi di loji nuklear berlaku di sana. dia ke sana untuk merawat mangsa. Beliau juga merupakan saintis generasi keempat menyelidik tentang keberkesanan Bioeffective A. 

mengimbas kejadian di chernobyl, dr soultanov berkata:

"Suhu di situ meningkat serta merta, malah pencemaran bahan nuklear menjejaskan hingga keluasan tiga juta ekar ladang. Apa yang saya gunakan adalah memberi bahan ini kepada mereka yang berada di sana dan mengambil untuk diri sendiri bagi mengawal kesan radiasi," 
Setiap hari beliau akan mengambil tiga sudu untuk menghalang kesan radiasi dan menurutnya, seminggu berada di tempat kejadian, dia mengalami sakit kepala yang kronik dan keguguran rambut. Namun dia percaya itu hanya tindak balas daripada pengambilan bahan Bioeffective A. Dan akhirnya dia berjaya melalui keadaan tersebut dengan bantuan bahan semula jadi.


di bawah ni pengakuan bekas pesakit kanser, Datin Rahmah Mahmood, adik kepada Allahyarhamah Datin Seri Endon, isteri bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad badawi.
Sebenarnya bukan mudah untuk merawat kanser. Saya perlu mengubah gaya hidup secara keseluruhan. Tapi secara perlahan-lahan selepas mengikuti saranan Dr. Soultanov yang menggunakan bahan semula jadi, saya rasa diri semakin baik. saya lari dari menjalani rawatan kemoterapi yang diwajibkan kepada semua pesakit kanser tapi suatu hari saya dapat panggilan dari doktor yang merawat saya. Doktor itu meminta saya menjalani pemeriksaan semula dan syukur, akhirnya saya disahkan bebas kanser.
bagi pesakit kanser di luar sana, cubalah google tentang Bioeffective A. mana tahu mungkin rezzeki anda untuk pulih?


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

1
“Hi, boleh aku duduk kat sini?”

Aliah mendongak. Demi terpandang sahaja wajah itu, air mukanya terus berubah. Riak tidak senang ditunjukkan kepada lelaki itu.

“Cepatlah jawab! Senang aje soalan aku tu. Boleh, jawablah boleh...”

“Kalau saya jawab tak boleh?”

Abid terus menarik kerusi yang bertentangan dengan gadis itu.

“Aku tetap duduk sini jugak.” Balasnya sambil tersengih-sengih.

“Macam tak ada tempat lain!”

“Banyak! Sana kosong. Tu, di belakang kau tu pun kosong. Tapi, aku saja aje nak duduk depan kau. Dah sebulan aku cari kau tapi tak jumpa-jumpa. Alhamdulillah, hari ini dapat juga. Kau apa khabar? Sihat?”

Aliah tidak menyahut. Sebaliknya, dia terus menyuap dan kali ini suapannya sengaja dilajukan, tidak lagi menikmati nasi campur yang dimakan. Ketika itu, dia hanya berkeinginan untuk cepat-cepat menyudahkan makan tengah harinya supaya dia dapat pergi dari situ dengan segera. Dia tidak mahu mengadap muka lelaki yang kini sedang berada di hadapannya walau sehebat, sekacak mana se…

Yang Terakhir: Versi Cerpen

1
“Kau dah habis fikir ke, Khairi? Perempuan macam Najiha tu kau nak bawak ke majlis Annual Dinner kita? Tak malu ke nanti bila orang gelakkan kau?” tanya Hafiz sambil mengerutkan dahi. Dia keliru dengan sikap Khairi Iqbal. Rasanya, selama mereka berkawan, belum pernah walau sekali pun, Khairi memuji gadis yang seorang itu. Gadis yang bernama Izzatul Najiha. Tup tup, hari ini, dia buat keputusan hendak menjadikan Najiha pasangannya semasa majlis kemuncak nanti. Hisy, pelik betul!
“Malu, memanglah aku malu! Tapi aku cuma nak gunakan dia saja. Nak buat Amalina cemburu.” Balas Khairi sambil menyisip air lemon perlahan. Sejuk rasa kerongkongnya bila air itu menerobos masuk ke dalam rongga.
Mata Hafiz buntang. Kepala tergeleng-geleng.
“Kenyataan kau tu lagi buat aku tak faham! Kalau kau nak buat Amalina cemburu, kau patut bawak perempuan lain. Bukan si Najiha yang macam hantu bungkus tu!”
Terlambak tawa Khairi Iqbal mendengar kata-kata sahabat baiknya itu. Hantu bungkus? Si Najiha tu?…

Inikah Cinta? : Versi Cerpen

1

"Ouch!"

Cepat-cepat Janet menghisap jari telunjuk yang terhiris tadi. Setelah kesakitan itu hilang, dia segera membasuh jari itu. Dia kemudian mengelap lalu membalut luka dengan plaster.

"Sakit? Itulah pasal. Mak Nah dah cakap, biar mak Nah aje yang buat tapi Janet degil sangat. Hendak jugak main-main pisau," sindir orang gajinya menyebabkan Janet ketawa besar.

"Inilah yang orang cakap, luka di tangan nampak berdarah. Luka di hati tak siapa tahu. Kan, mak Nah?"

Mak Nah melepaskan keluhan sebelum mencuri pandang ke arah wajah ayu di sisinya yang kini sedang tunduk dan berpaling ke arah lain. Hati mak Nah kini turut melagukan irama sedih yang pasti sedang berdendang dalam hati Janet. Biarpun sudah lama ia berlalu, pasti kenangan itu hadir kembali sebaik rangkap pepatah itu diungkap. Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula kisah cinta penuh keindahan. Ke mana hendak dicampakkan?

"Dah enam tahun... dia tentu dah lupakan saya. Tentu dah kahwin…