rupanya dah tahu dah siapa culprit tu!

ni aku baru terbaca di blog yanmie

Salam semua, ngeri rasanya bila kejadian kes simbah asid ini semakin mengganas dan menjadi-jadi, terkini mangsa simbah asid yang ke 23 adalah anak seorang anggota polis berumur lingkungan 30 tahun, kejadian berlaku di seksyen 10 wangsa maju. Sudah terlalu ramai yang menjadi mangsa simbah asid ini, tengok berita TV3 pukul 8 malam ini. terkini - wajah suspek simbah asid kat bawah nie! 


sebarkan!! mesej dari IPD tun razak, motor suspect simbah acid, dapat dikesan: honda ex5. WPV 4963. Sebarkan!!


wajah suspek simbah asid

lah, kan dah cakap, polis malaysia ni cekap. walaupun baru 23 mangsa, kan? huhu...

tapi itulah, tupai yang pandai melompat pun, pasti jatuh juga sekali sekala... 

si dia kat atas ni kalau sabit kesalahan... hmm, tidurlah dalam sana. biar kena lanyak lagi best dengan inmates. baru padan. hendak-hendak ada yang bagi asid kat muka dia. tu dia biar menggelulur!

ewah marah ni! marah!
 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

Yang Terakhir: Versi Cerpen

Inikah Cinta? : Versi Cerpen