apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.5.11

Lamborghini Murcielago yang malang

cantik kan? inilah kereta Lamborghini Murcielago bernilai AS$363,657 (RM1.1 juta). 
kalau aku, awal-awal dah mengaku memang insyaallah, tengok ajelah kereta ni hehe...  
nak beli? haih.... 

sungguh bergaya..... bertuahlah wanita kalau pakwe dia ada kereta ni. makk aaiii....kelas gitu!!

tapi, kita jangan lupa, cantik dan teguh dan kuat macam manapun kereta tu, kalau accident, dia boleh jadi begini tau! lihat kat bawah ni!!


kisah berlaku di australia. seorang lelaki meminjamkan kereta mahalnya itu kepada seorang kawan. si kawan tadi, terlampau syok terus bawak kereta tu macam orang gila. memandu secara merbahaya. padahnya, dia kemudian melanggar sebuah teksi. lalu jadilah lamborghini itu remuk sebegitu. 

haih...entah-entah hati tuan punya kereta itupun remuk sakan, kan?  sebab dia x boleh claim insurans. kerana yang memandu kereta tu kawan dia yang berumur bawah 25 tahun. 

nak tahu lagi? baca sini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.