anda kenal wanita ini?

anda kenal wanita ini? dia menggelarkan dirinya Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. dan nama blog dia juga sama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. lihatlah apa yang telah dilakukannya kepada Islam . lihatlah penghinaan yang diberi kepada Nabi Muhammad SAW. 

Kawan-kawan, manusia bernama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ini sangat kurang ajar!

di bawah ini aku petik daripada komen-komen yang banyak di blognya itu: bacalah...

myname 8:02 pm on May 23, 2011 Permalink | Reply

- kau mengaku islam…tapi mengapa kau mencaci islam?

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 8:05 pm on May 23, 2011 Permalink | Reply
- Sukati lah. Apesal? Tak leh? Islam agama makcik jugak. Ingat kamu sorang je ke agama Islam?

myname 8:08 pm on May 23, 2011 Permalink

- ada rancangan nk tukar ke agama lain?

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 8:43 pm on May 23, 2011 Permalink
- Islam agama yang best sekali. Agama lain tak de watak hebat macam babi Muhammad.
assalamualaikum. anda dah baca intro di atas. tentu anda mengucap panjang, kan? itulah yang aku dapat beri sedikit petikan dari blog INI.  sambil menaip ini pun jari jemari masih terketar-ketar kerana aku terkejut dan rasa sebak membacanya.

kawan-kawan, jelas manusia yang memperkenalkan diri dia Makcik Hajjah Sitt A-Wuzara ni kurang ajar sangat kerana menghina Allah dan rasul kesayangan kita. sebarkanlah apa yang anda baca dan dapat dari blog aku ni. semoga pihak berwajib segera 'membunuh' blognya.

bagi aku dia memang manusia durjana!

sumber: resepirahsiaku

Ulasan

  1. tak dapat buka blog dia. maybe dia bukan islam yang hanya mengaku islam atau dia islam yg dah murtad...moga dia insaf!

    BalasPadam
  2. Setakat mengaku jer Islam tapi akhlak menghina Islam, menghina Nabi, menghina tuhan. Nabi pun tak ngaku umat. No syafaat. Qulya aiyuhal kaafiruun..... Jgn layan org gilossss.

    BalasPadam

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

Yang Terakhir: Versi Cerpen

Inikah Cinta? : Versi Cerpen