Langkau ke kandungan utama

anda kenal wanita ini?

anda kenal wanita ini? dia menggelarkan dirinya Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. dan nama blog dia juga sama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. lihatlah apa yang telah dilakukannya kepada Islam . lihatlah penghinaan yang diberi kepada Nabi Muhammad SAW. 

Kawan-kawan, manusia bernama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ini sangat kurang ajar!

di bawah ini aku petik daripada komen-komen yang banyak di blognya itu: bacalah...

myname 8:02 pm on May 23, 2011 Permalink | Reply

- kau mengaku islam…tapi mengapa kau mencaci islam?

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 8:05 pm on May 23, 2011 Permalink | Reply
- Sukati lah. Apesal? Tak leh? Islam agama makcik jugak. Ingat kamu sorang je ke agama Islam?

myname 8:08 pm on May 23, 2011 Permalink

- ada rancangan nk tukar ke agama lain?

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 8:43 pm on May 23, 2011 Permalink
- Islam agama yang best sekali. Agama lain tak de watak hebat macam babi Muhammad.
assalamualaikum. anda dah baca intro di atas. tentu anda mengucap panjang, kan? itulah yang aku dapat beri sedikit petikan dari blog INI.  sambil menaip ini pun jari jemari masih terketar-ketar kerana aku terkejut dan rasa sebak membacanya.

kawan-kawan, jelas manusia yang memperkenalkan diri dia Makcik Hajjah Sitt A-Wuzara ni kurang ajar sangat kerana menghina Allah dan rasul kesayangan kita. sebarkanlah apa yang anda baca dan dapat dari blog aku ni. semoga pihak berwajib segera 'membunuh' blognya.

bagi aku dia memang manusia durjana!

sumber: resepirahsiaku

Ulasan

  1. tak dapat buka blog dia. maybe dia bukan islam yang hanya mengaku islam atau dia islam yg dah murtad...moga dia insaf!

    BalasPadam
  2. Setakat mengaku jer Islam tapi akhlak menghina Islam, menghina Nabi, menghina tuhan. Nabi pun tak ngaku umat. No syafaat. Qulya aiyuhal kaafiruun..... Jgn layan org gilossss.

    BalasPadam

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

1
“Hi, boleh aku duduk kat sini?”

Aliah mendongak. Demi terpandang sahaja wajah itu, air mukanya terus berubah. Riak tidak senang ditunjukkan kepada lelaki itu.

“Cepatlah jawab! Senang aje soalan aku tu. Boleh, jawablah boleh...”

“Kalau saya jawab tak boleh?”

Abid terus menarik kerusi yang bertentangan dengan gadis itu.

“Aku tetap duduk sini jugak.” Balasnya sambil tersengih-sengih.

“Macam tak ada tempat lain!”

“Banyak! Sana kosong. Tu, di belakang kau tu pun kosong. Tapi, aku saja aje nak duduk depan kau. Dah sebulan aku cari kau tapi tak jumpa-jumpa. Alhamdulillah, hari ini dapat juga. Kau apa khabar? Sihat?”

Aliah tidak menyahut. Sebaliknya, dia terus menyuap dan kali ini suapannya sengaja dilajukan, tidak lagi menikmati nasi campur yang dimakan. Ketika itu, dia hanya berkeinginan untuk cepat-cepat menyudahkan makan tengah harinya supaya dia dapat pergi dari situ dengan segera. Dia tidak mahu mengadap muka lelaki yang kini sedang berada di hadapannya walau sehebat, sekacak mana se…

Yang Terakhir: Versi Cerpen

1
“Kau dah habis fikir ke, Khairi? Perempuan macam Najiha tu kau nak bawak ke majlis Annual Dinner kita? Tak malu ke nanti bila orang gelakkan kau?” tanya Hafiz sambil mengerutkan dahi. Dia keliru dengan sikap Khairi Iqbal. Rasanya, selama mereka berkawan, belum pernah walau sekali pun, Khairi memuji gadis yang seorang itu. Gadis yang bernama Izzatul Najiha. Tup tup, hari ini, dia buat keputusan hendak menjadikan Najiha pasangannya semasa majlis kemuncak nanti. Hisy, pelik betul!
“Malu, memanglah aku malu! Tapi aku cuma nak gunakan dia saja. Nak buat Amalina cemburu.” Balas Khairi sambil menyisip air lemon perlahan. Sejuk rasa kerongkongnya bila air itu menerobos masuk ke dalam rongga.
Mata Hafiz buntang. Kepala tergeleng-geleng.
“Kenyataan kau tu lagi buat aku tak faham! Kalau kau nak buat Amalina cemburu, kau patut bawak perempuan lain. Bukan si Najiha yang macam hantu bungkus tu!”
Terlambak tawa Khairi Iqbal mendengar kata-kata sahabat baiknya itu. Hantu bungkus? Si Najiha tu?…

Inikah Cinta? : Versi Cerpen

1

"Ouch!"

Cepat-cepat Janet menghisap jari telunjuk yang terhiris tadi. Setelah kesakitan itu hilang, dia segera membasuh jari itu. Dia kemudian mengelap lalu membalut luka dengan plaster.

"Sakit? Itulah pasal. Mak Nah dah cakap, biar mak Nah aje yang buat tapi Janet degil sangat. Hendak jugak main-main pisau," sindir orang gajinya menyebabkan Janet ketawa besar.

"Inilah yang orang cakap, luka di tangan nampak berdarah. Luka di hati tak siapa tahu. Kan, mak Nah?"

Mak Nah melepaskan keluhan sebelum mencuri pandang ke arah wajah ayu di sisinya yang kini sedang tunduk dan berpaling ke arah lain. Hati mak Nah kini turut melagukan irama sedih yang pasti sedang berdendang dalam hati Janet. Biarpun sudah lama ia berlalu, pasti kenangan itu hadir kembali sebaik rangkap pepatah itu diungkap. Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula kisah cinta penuh keindahan. Ke mana hendak dicampakkan?

"Dah enam tahun... dia tentu dah lupakan saya. Tentu dah kahwin…