apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

30.4.11

yang cantik, menarik dan yang pelik semasa majlis kate-will


pasangan pengantin terpopular era ini memang ngam kan...
baju kate tu..mmm, sopan pulak tu. suka sangat.
william usah ceritalah..memang handsome giler, kan? hehe...
si baju biru ni adalah antara yang paling menawan datang ke majlis pernikahan tersebut.
topi tu disukai ramai penggemar fesyen
ada yang tak kenal pasangan glamour ni ke?
david dan victoria beckam.
victoria tu sedang mengandung 7 bulan
tu la pasal muka dia agak blur huhu...
ayu sungguh 2 wanita bangsawan spain ini.
yang memakai baju biru tu ibu dan di kiri, isteri.
bertuahnya badan...

ni dua orang anak putera andrew. mereka ni tak pandai beregek..
dan dapatlah title worst dressed royals.
terutama topi yang macam sotong kurita tu.
ibu mereka, sarah ferguson tidak dijemput ke maljlis perkahwinan ini.

pasangan syami 'isteri' gay ini pun dijemput..tapi yalah, kan...
tu Sir Elton John...mana boleh tinggal huhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.