Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

hero aku yang manakah sesuai memiliki wajah ini?  hehe.... saja nak mintak pendapat anda, peminat setia luahan.  kenal tak dengan hero da...

siapakah dia? cuba teka!

By April 19, 2011


hero aku yang manakah sesuai memiliki wajah ini? 

hehe.... saja nak mintak pendapat anda, peminat setia luahan. 

kenal tak dengan hero dalam gambar kat atas tu? tu hero paling aku minat terutama lepas tengok watak 'anothai', drama hebat thailand satu masa dulu. teringin nak jadikan dia watak hero tapi tak tahu dalam citer mana satu.

boleh tolong pilihkan? haha....

View Full Size Image
adif farhan - bkbc

Go to fullsize image
adham faiz - amk

mifzal luqman - mc?

zharif ikmal - tyl

atau memang... tak sesuai langsung huhu....

thanx in advance kepada yang tolong pilihkan untuk kak sofi, ya...

You Might Also Like

3 comments

  1. wah...Kongpope
    minat jgk..huhu...
    tp jgn mrh ek...mcm xde yg sesuai j... :D

    BalasPadam
  2. sy pilih die untuk mifzal luqman tuk mc..
    ok x??

    BalasPadam
  3. haha...anon, anda buat kak sofi ketawa... iya kut apa yg anda tulis tu

    ad dean, thanx sesuai ke ngn luqman?

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.