apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

7.4.11

sedikit masalah teknikal

agaknya google terkejut tengok pageview luahan semalam. iyalah, kan...sejak dua menjak ni nak capai 1000 pv amat susah kerana tuan blog iaitu aku hehe...malas update, malas masuk n3 bla bla bla.... tp semalam, wow! dekat 3000 pv lebih. terus blog aku ditutup oleh blogger, tak boleh masuk. pagi ni bila aku sedar... terus kena tukar beberapa setting..uwaaa......

rasanya dah okey kan? ada yg masih tak boleh masuk luahan?

harap2 x ada masalah lagi...

salam sayang dari ana sofiya untuk semua.

2 ulasan:

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.