Follow Us @soratemplates

15.4.11

Catherine Zeta Jones

aku memang meminati wanita cantik ini. dia antara pelakon barat yag aku sukai kerana dalam hidupnya, dia tidak pernah dilanda gosip liar. malah sejak dia berkahwin dengan michael douglas, aku rasa dia antara banyak-banyak artis yang dapat bertahan menghadapi tohmahan dunia artisnya.

nama dia catherine zeta jones. zorro, filem nya yang paling aku suka. gandingan mantap bersama hero bersuara lunak tu.. siapa ntah nama dia. hehe.. lupa! jom tengok gambar2 dia kejap...



tapi, aku bukan nak cakap fasal kecantikan dia. aku cuma nak cakap tentang cintanya. betapa dia resah bila dapat tahu suami tersayang menghidap kanser. sampai murung..... sampai kena jumpa doktor pakar sakit jiwa.

betap tertekannya dia!!

memang, memang perempuan ni gitu agaknya, kan? takut menghadapi kehilangan. takut menghadapi hari depan tanpa seorang lelaki bergelar suami di sisi. tambah lagi jika suami menghidap kanser peringkat paling kritikal iaitu di stage 4. 

jika islam, senanglah. kita mengadu kepada Allah sahaja kerana semua milik kita, milik Dia. tapi kalau bukan....  jadilah hati resah gelisah... macam perempuan cantik ini. 

kesian....

sumber: metro


2 ulasan:

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.