Follow Us @soratemplates

13.3.11

kahwin dan cerai dengan orang kaya...banyak untung looo..

untung kahwin dengan orang kaya, kan? masa kahwin...hidup cukup mewah di dunia. mintak apa sahaja, mesti dapat. iyalah orang kaya...duit banyak harta melimpah ruah.

kata suami, kaya ialah ujian. ke mana harta dibelanjakan? ke mana harta disogokkan? ke mana harta dihabiskan? sebab kaya itu Allah beri bukan untuk orang yang kaya itu sahaja, sebenarnya... harta itu Allah pinjamkan kepadanya supaya sebahagian daripada hartanya digunakan ke jalan Allah.

nak jadi ustazah ke pulak? baik aku stop dulu.

tapi laaa ni, bercerai dengan orang kaya pun boleh untung maa.... tuntutan gilak bekas isteri wow... kalau menang kes, makan pun tak habis, kan? kan? ingat ari tu norish karman mintak banyak mana? walau x dapat sebanyak itu, tapi... masih untung, kan?
Marital woes: Shahnaz and Mahmud
ni, si kakak sheila majid pulak... tu dia, nak harta sepencarian mencecah rm400 juta.... makkk aii...  kalau anda belum baca tentang tuntutan kes fasakhnya, sila jengah kat sini.

tumpang tanya, nanti menang kes boleh bagi ciputt... sebab aku masuk story anda kat sini...hahaha...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.