Follow Us @soratemplates

5.2.11

sigempal yang menawan


Anda gemuk ke? oops, I m sorry! pembetulan... anda gempal tak? chubby? hehe...

di bawah aku senaraikan tip untuk anda bergaya. harap membantu dalam menyerlahkan keanggunan diri anda.

Tip mengenakan gaya untuk golongan berbadan besar:
 
1. Jangan sesekali memilih fabrik terlalu lembut atau corak besar kerana ia akan menonjolkan lagi bentuk badan.
 
2. Pemilihan rona lembut atau pastel paling digalakkan jika mahu beriadah atau menghadiri majlis kasual manakala warna ceria dengan padanan gelap amat sesuai digayakan pada majlis yang lebih formal.
 
3. Pemilihan warna gelap untuk bahagian bawah badan bertujuan mengelakkan bahagian bawah paha dan pinggul kelihatan nyata.
 
4. Baju yang lebih panjang dan labuh juga dapat menutup paras pinggul selain melindungi paha atau pinggul yang besar.

cuba tengok model-model ni bergaya. anggaplah kita macam tu..okey...hehe...
Foto

Foto

Foto
so... jangan bersedih lagi. anda pun masih boleh kelihatan anggun, k!

sofi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.