apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

15.2.11

shah rukh dan adi putra bertembung...




amboi, apa agaknya perasaan adi putra bila bertembung dengan shah rukh khan?

berdebar tak? mmm, cemas tak?

hehe, apa hal pulak tanya macam tu? adi tu macho sesangat... takkanlah...

ehh, otak kena bersih. aku tanya macam tu sebab adi putra kan pelakon dalam don2 yang sekarang ni khabarnya krew dan pelakon filem tu sedang berumah tangga di melaka?

dua hero macho bertemu. tentu best.

aku suka shah rukh lebih lagi laa sbb sejak dia berlakon baru aku minat citer hindi balik. anda? anda suka dia? x? kenapa? dia islam yg x islam? mana anda tahu? siapa dia dan hubungannya dengan allah, biarlah allah sahaja yang menghukum.

atas tu gambar adi putra yang paling aku suka. dia ni kira okey, kan? watak jahat ke, baik ke, boleh bawak punya.  tapi x suka kalau dia tayang body sangat... ntah ngapa. citer haq? aku lom tengok. nanti2lah!

semoga gabungan diorang berdua ni nanti akan memecah panggung di malaysia. pasni, bagi tan sri pulak pada srk. auch.... ada yang terasa? im sorry (ikut gaya amir RL) hehe..

sofi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.