apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

4.2.11

rumah idaman...

aku bukan nak suruh anda beli rumah-rumah ni. aku cuma nak ajak anda jamu mata. dan kurangkan stres. boleh juga bagi yang jurutera atau arkitek atau designer yang bercadang nak buat rumah lawa untuk bini masing-masing.... ciloklah idea yang ada, hehe.....

 





haha, camne? cantik? dah dapat ilham untuk rumah masing-masing. hmm, bertuahlah isteri anda... at least, x dapt nak bagi rumah cam tu, pintu rumah macam kat atas ni ha pun, boleh, kan? huhu... entah berpalah harga pintu tu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.