Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

kenapa dengan nuffnang, ya? bila log in, asyik tunjuk error. nak tengok analitik pun x boleh. berkali-kali..... pelik nuffnang ni.....  a...

nuffnang meragam laa....

By Februari 23, 2011

kenapa dengan nuffnang, ya? bila log in, asyik tunjuk error. nak tengok analitik pun x boleh. berkali-kali.....
pelik nuffnang ni.....

 ada yang tak kena ni?

entah... tapi memang nuffnang ni pelik pulak sejak dua menjak ini.

perlukah bertukar kepada yang lain? banyak blogger femes dah mengorak langkah, perlukah aku ikut? susah nak cakap.

sabar dululah... tapi kalau masih jugak x boleh bukak encik nuff, macam mana?

sofi...geleng-geleng...kepala....

You Might Also Like

0 comments

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.