apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

5.2.11

mangsa banjir syok tengok TV...

di johor, aku nak sentuh bab banjir yang dah surut pula, hehe... gelak tu bukan sebab ketawakan mangsa banjir, ya..nauzubillah, salah mentertawakan orang yang kena musibah... maaf...

aku gelak bila baca satu laporan dalam bharian yang beritahu, ada di antara mangsa banjir x mahu diselamatkan kerana hendak tengok TV. tu... lucu, kan? agak-agaklah, apa cerita yang best sangat tu sampai x mahu diselamatkan? ke, dia yakin sangat yang rumah dia okey? x kan naik dan dimasuki air? apapun, nasib baik banjir dah surut.

abang, kakak, tu yang datang nak selamatkan awak tu bergadai nyawa naik bot, dalam arus deras tu... hargailah apa yang diorang buat untuk anda, okey....

jangan susahkan orang...

sofi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.