apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

11.2.11

Khabarnya...Ally Iskandar bertunang hari ini. Ada yang sedih ke tu???


Walaupun Ally Iskandar, pengacara tv3 tu bukanlah pelakon atau penyanyi, tapi dia popular, kan? ada ramai peminat pompuan tu... hehe...

bila dah popular, mesti semua orang nak tau kisah dia. luar dalam... uwaa.. dan ini khabar angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa. betul ke tidak ke, tunggu pengakuan ally nanti.

kata seseorang, ally bertunang hari ini, jumaat 11.2.2011 dengan seorang gadis bernama Aishah Zainal. majlis berlangsung di kediaman keluarga Aishah di Taman Sri Intan, Ampang. Tema majlis  - hitam dan merah. 

ada yang tahu tak? boleh percaya ke citer ni? ke gosip aje? kalau betul, aku nak ucap tahniahlah kepada kedua-duanya. selamat bertunang, ya. 

yang di luar sana, jangan sedih-sedih. cari yang lain, hehe...

sofi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.