Darth Vader buat kerja rumah? Wow!!

minat Star Wars? hehe.... khayalan tetapi best, kan? watak mana yang anda paling suka? aku? suka tengok darth vader laa....

okey, video kat bawah ni ada kaitan dengan darth vader. video ni dah dimainkan lebih 16 juta kali di youtube sejak dimasukkan pada 2.2.2011. dah jadi antara video paling diminati sekarang ni. apa yang darth vader dah buat, ek?

tengok, jangan x tengok, okey...hehe...




Ulasan

  1. haha bila dah jadi terkejut lak :D
    mahal tu suit tu, kalau helmet darth vader je dah beratus

    BalasPadam

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

Yang Terakhir: Versi Cerpen

Inikah Cinta? : Versi Cerpen