Follow Us @soratemplates

13.1.11

TUTUP BUKU: FASHA DAH MINTA MAAF DAH

 
Salam utk peminat yang saya kasihi.Ya, memang benar ini gambar saya yg memakai bikini dan kain pario berwarna hijau. Dengan rasa rendah diri, saya ingin memohon maaf kerana berpakain begini bersama 3 sahabat wanita di tepi pantai Tanjung Benua Bali pada 30 Dec lalu. Gambar ini telah tersebar luar dalam blog2 internet dan menjadi isu selepas sahabat saya Syazwani meletakkan di laman facebook miliknya.Saya amat kesal dengan perbuatan saya. Saya tidak sempurna dan tidak lepas dari melakukan kesilapan.Pls accept my apology.Thank You.
petikan tu aku dapat dari sini

alhamdulillah.... dia sedar kesilapannya. walaupun mungkin untuk seketika, it is okey. itu tandanya dia peka dengan teguran masyarakat malaysia. 

bukan mudah menjadi seorang yang popular seperti fasha ni, kan? apa yang dibuat dari pagi sampai esok pagi sentiasa dalam perhatian orang. kalau buat benda baik, biasalah... peduli apa, kan? masyarakat tak ambil pot, pun! tapi, perkara-perkara hangat sebegini, memanglah dicari. sekadar dapat memberitahu dunia beginilah diri fasha sandha sebenar. orang mencari-cari keburukan kerana gosip liar sebegini melariskan... apa ya? 

macam-macam...

kalau paper, jualan melonjaklah! kalau blog... wow, trafik tinggi mencanak tentunya. best... 

iya ke best? tepuk dada tanya hati. 

bagi aku, setiap apa yang aku masuk di sini... sekadar berkongsi. kalau mampu kuselitkan nasihat, aku cuba melakukan kerana...
demi masa, sesungguhnya manusia itu sentiasa di dalam kerugian, kecuali orang-orang yang berpesan-pesan dengan kesabaran, dengan kebenaran. (al-'asr)
sofi

2 ulasan:

  1. dia mohon maaf pun sebab malu sesama manusia jer since gambar tu tersebar..Kalau tak tersebar memang gitu je r kan...tapi dengan Tuhan biar dia jer yang tanggung.....



    Hot Kempen!!



    Cabar Diri Sendiri!!



    Ommmmmmmmmmmm......!!

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.