apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

11.1.11

TERLEBIH LAKU ATAU MURAHAN? MANA SATU?

      
al kisahnyerr.....
dia artis wanita yang disayangi lelaki. 
dalam satu cerita yang baru sampai ke telinga aku ni, kononnya, bila dia ada konflik dengan boyfriend, dia terus pergi membawa hati untuk dijual hatinya itu kepada seorang VIP. 
agaknya, jualannya laku... power... maka, si VIP inipun menadah tangan dan seluruh stadium bukit jalil untuk menerimanya. iyalah, kan.... tawarannya lumayan sekali. 
apa dia? uisy, takkan x faham pulak. konon, mereka hidup macam suami isteri! lamalah jugak. 2 bulan, gitu. 
yang menariknya, selepas tu, si pakwe merayu mohon VIP itu lepaskan kekasihnya. VIP yang baik hati itupun, merelakan perpisahan dengan syarat....teman lelaki itu mestilah menjaga si artis wanita tadi dengan baik dan jangan melukakan hatinya lagi.
dan kini, pasangan kekasih itu sedang berbahagialah... adanya. 
mak... bila baca bh, macam x percaya kisah sebegini wujud dalam kehidupan artis kita di malaysia tapi kenyataannya memang ada rupa-rupanya! 
tak tahu nak cakap apa dah. nak baca? kliklah.....sini
sofi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.