apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

16.1.11

SERUMAH KE DUA RUMAH?

berjalan di blog dcckmona aku terjumpa satu soalan nihh....
Isteri2 sya, masing-masing nak 1 rumah. Tapi kalau 1 rumah senang management. Ada pandangan?
kisah seorang suami yang berkahwin dua dan kemudian hendak meletakkan kedua-duanya di bawah satu bumbung, konon senang nak urus dua bini, gitu.

anda faham tak kemahuan suami ni? anda dapat tak meneka apa sebenar yang difikirkannya? ni dalam salah satu responsnya bila dikomen....
paradise says:
14 December, 2010 at 10:35 am
Saya bukan nak senang diri sendiri tapi tu la hakikatnya. Disebabkan terlampau caring tak sanggup saya berjauhan dengan mereka berdua.. Sehari rasa setahun lamanya. Kalau bertukar bilik/hari saya masih bleh pantau keduanya.. 
tu dia... pengakuan 'ikhlas' seorang lelaki. tak sanggup berjauhan, kononnyalah! entahlah.... kalau betul, bertuahlah, kan? untung kedua-dua isteri beliau, kan? tapi, adakah terfikir perasaan isteri yang terpaksa menonton 'kemesraan' suami dengan madunya? 

takut jadi kes macam yang terjadi di kedah tu?? apahal? sanggup? nyaris tak mati. kalau mati? sukakah hati? 

bagi aku, kadang-kadang lelaki bertindak tak pakai otak walaupun sebenarnya, telah allah berikan 9 akal. 

jangan marah ya, lelaki... juz emo sikit...grrr....

sofi 

4 ulasan:

  1. salam..

    ermm..nak komen..x pasti lah...tp elok dok berasingan kot....

    andainyer suami mempunyai kewangan yang cukupo akhlak terpuji dan madu lak yang bertimbang rasa insyallah duk sebumbung pun takper...tapi biar dok berasingan...yer kot aper sy ckp...hihihihihihi tergerak hati jer...nie


    kembar 3"ayah"

    BalasPadam
  2. @anakibu
    suami yg ngada kot..nak senang diri dia....

    BalasPadam
  3. Valuable info. Lucky me I found your site by accident, I bookmarked it.

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.