Follow Us @soratemplates

16.1.11

SAMPAI HATI ZIZAN CAKAP MACAM TU!! KESIAN AZNIL...

       
di sekolah aku kan, antara punca gaduh ialah bila dua anak murid berkelahi dan sebut nama bapak. huh.. boleh perang besar beb, terutama kalau sorang murid india dan sorang lagi melayu. siap bawak geng lagi...

ingat budak-budak aje camtu. tak sangka jugak sampai masuk kat TV dan dalam rancangan yang disiarkan secara langsung pun boleh main-main nama bapak orang. 
"aznil hj nawawa"
hisy, kalau aku jadi pak nil pun, aku bengang jugak. takkan jadi pengacara raja lawak buat lawak bodoh macam tu, kot? zizan, zizan... nasib baik, kamu dah minta maaf di twitter. kalau tidak... 

harap aznil sebagai seorang yang dikenali cukup menjaga tutur kata ketika menjadi pengacara, dapat memaafkan zizan. dan, lepas tu, bagi tip macam mana hendak menjadi pengacara yang berkaliber. bukan mudah tu...

pengacara.... semoga anda tidak syok sendiri bila bertugas, ya. jagalah bahasa kerana bahasa jiwa bangsa. 

dari mana aku dapat ni? mana lagi? 


dari beautifulnara lah!

sofi

4 ulasan:

  1. sangat menarik, terima kasih

    BalasPadam
  2. @Anonymous
    kata orang, cakap siang pandang-pandang...

    BalasPadam
  3. nalezy sprawdzic:)

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.