apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

18.1.11

APAKAH BADI SEHATI BERDANSA BERJANGKIT SUDAH?

Kelibat Vanidah, Rashidi di mahkamah cetus persoalan

Oh tidak! Tak rela! jangan! janganlah vee dan shidee dijangkiti wabak sehati berdansa. jangan!! 

alamak, melebih-lebih pulak. 

ok, nak lebih jelas? baca aje...

KUALA LUMPUR: Kelibat pasangan juara program realiti Sehati Berdansa musim pertama Vanidah Imran, 38, dan suaminya, Rashidi Ishak, 38, yang tiba-tiba muncul di Mahkamah Syariah di sini, menimbulkan tanda tanya orang awam dan media yang berada di mahkamah, semalam.

Pasangan artis itu yang turut ditemani seorang wanita tiba di mahkamah pada kira-kira jam 12.45 tengah hari dilihat terus memasuki kaunter pendaftaran kebiasaannya bertujuan untuk memfailkan kes berkaitan hal kekeluargaan seperti perceraian, tuntutan nafkah dan jenayah. 

Selepas hampir 15 minit berada di dalam, pasangan itu bersama wanita terbabit dilihat keluar dari kaunter berkenaan.

Bagaimanapun usaha mendapat komen daripada pasangan selebriti itu gagal apabila Rashidi atau lebih dikenali dengan nama Shidi yang berkemeja putih kelihatan terkejut dan berang gambarnya diambil. Dia bersama isterinya Vanidah yang berpakaian serba hitam dan berkaca mata hitam dilihat meninggalkan mahkamah sambil berpegangan tangan???

kita tunggu dan lihat nanti!

dapat dr metro

sofi

2 ulasan:

  1. Sabar2..... jgn sampai tergoncang arasy. Takdak duit ka, tak mewah ka, takdak rumah banglo ka, gaji somi kurang dari gaji isteri ka... kena sabar, ada pempuanlain ka kena bersyukur selalu. Asal salah seorg tidak curang sampai zina ka, edar dadah ka, jahiliyah ka..pandai2 la korang nak idup...

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.