Follow Us @soratemplates

5.1.11

ALEXA

assalamualaikum dan selamat sejahtera


Alexa Certified Traffic Ranking for http://www.sofipublications.com
selepas dua hari menukar template, barulah ranking alexa naik semula. 

hehe... rasa macam lawaklah pulak. 

sebaik tukar ke dot. com, tu dia...ranking http://anneali. blogspot. com yang sudah mencapai sejuta ketika itu (cerita minggu lepas ni) merudum ke 24, 345, ..... . memang sedih woo... tapi nak buat camne, kan. redha ajelah sebab semua ni demi masa depan LUAHAN. 

tapi, bila tengok gambar di atas ni, hati berbunga kembali. hehe.... 

16 juta.. banyak, kan? x pe... nanti insyaallah, ranking itu akan naik lagi. 

jadilah, kan? x naik banyak pun, naiklah jugak. ehhh... jangan salah sangka, ya. aku bercakap tentang alexa dan rankingnya ini bukan untuk menyaingi sesiapa, okey... 

it is just for my own eyes, pleasee..

sofi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.