apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

3.12.10

tidak aku mengeluh..


salam malam sabtu, semua. aku ingin mengajak anda melihat entri aku yang bertajuk, blogging ni menyedihkan

apakah aku macam mengeluh dalam entri ini? ke memang ianya satu keluhan? kalau begitu, maafkan aku. tak ada niat untuk mengeluh sama sekali. janganlah salah faham, ya..hehe. maksud tersirat di sebalik apa yang aku sampaikan ialah ada blogger yang bernasib seperti yang aku tulis itu. alah... dunia blog kan penuh cerita?

aku akui, memang blog aku ni pun tak ramai yang komen entri yang aku buat tapi, x apalah. relaks... aku pun mmg lah salah sbb selalu jawab lambat semua komen anda, kan? hehe.... sekali lagi, nak beritahu ni, entri itu bukan menagih apa2 simpati, ya? hanya mewakili blogger2 yang bernasib seperti tertulis. aku dulu pun begitulah tapi sekarang ni rasanya dah okey kut. dari segi pageview dah meningkat dah. sama jugak dengan unique. no hal lah...

jangan nanti ada yang cakap aku sombonglah pulak. pun tidak. tidakkk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.