apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

27.12.10

SERONOK SETELAH DI 'REVIEW'

Riwayat Hariku
Akhirnya setelah lama dinanti-nanti, blog luahan aku ini pun direview oleh tuan punya blog riwayat hariku

seronok seyyy... kena review tambah-tambah bila dipuji hehe...thanks sop dan juga kawan-kawan yang sudah mengomen. 

aku harap bagi anda yang dah baca entri ni nanti pun tolong komen,, ehhh..hehe..

tapi sebenarnya, aku sedih nak beritahu korang ni yang x lama lagi, blog-blog blogspotku ini akan aku tutup. ha'ah... dah malas berblogging dah...

iya ke? 

xdelah!!

kawan-kawan, aku rasa dah sampai masa aku mempunyai blog dot com. blog jenama aku sendiri. so aku harap korang semua nanti akan masih menyokongku. nanti, bila dah siap sepenuhnya, aku warwarkan, okey!

okey... selamat membaca review tersebut. 

thanx and love you all

2 ulasan:

  1. selamat berhijrah bro ke WP..skali domain ngan hosting la ni kan?

    BalasPadam
  2. @Izwan
    salam. mmg pun sekali tp nampak gaya, keistimewaan itu dah x mampu den guna huhu...

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.