Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

sekarang ni, kan, bukan setakat penyangak, penjahat, penculik, pembunuh....malah penagih dadah pun semakin berani dan tegar.  kalau dulu, p...

penagih sudah tak malu pada sesiapa pun!

By Disember 10, 2010

sekarang ni, kan, bukan setakat penyangak, penjahat, penculik, pembunuh....malah penagih dadah pun semakin berani dan tegar. 

kalau dulu, penagih dadah ni nak buat benda tu (maksud aku nak hisap dadah atau nak jadi doktor!) diorang sembunyi-sembunyi. tapi sekarang ni, diorang belasah aje. depan orang ke, belakang ke, dalam rumah... atas tangga...ikut suka hati depa aje..

itulah, kan! bila maruah dah tak ada? bila harga diri serendah tumit? bila nilai moral, nilai akhlak kosong, malu pun kosong!

cuba baca apa yang kosmo  tulis!

You Might Also Like

0 comments

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.