MACAM NI PUNYA ORANG PUN ADA?


membaca metro tentang aduan 'putera katak' di balai polis, membuat bulu roma aku meremang. lalu hati pun bertanya, macam ni punya orang pun ada? kenapa dia ada? jalanraya atau lebuhraya tu, bapak dia yang punya ke? ewah, marah tu...

takdelah, kan....

kisahnya begini. siputera katak ni memandu di lebuhraya duta-hulu kelang melalui ampang. pada satu ketika ni, dia mengekori kereta yang lembab macam mak ngut.. dia pun potonglah. lalu pemandu kereta yang dipotong itu pun terus tunjuk parang. 

wahaa.... kalau aku pun aku kecut jugak. apa kes tunjuk parang bila orang memotong? tak kan itu pun nak marah kot?

kesian putera katak tu...

kisah seterusnya dalam .... sini

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

Yang Terakhir: Versi Cerpen

Inikah Cinta? : Versi Cerpen