Follow Us @soratemplates

9.12.10

kenapa dengan sehati berdansa?

"Glamor menari, rumah tangga tunggang terbalik. Bagaikan terkena badi, satu demi satu rumah tangga pasangan yang pernah menyertai program hiburan realiti, Sehati Berdansa berdepan krisis yang berakhir dengan perceraian."
intro tu bukan aku taip, tapi itu yang terdapat di kosmo

6 pasangan sudah bercerai. sedih mendengarnya, kan? 

ada yang cakap... apa kena mengena di antara sehati berdansa dengan kahwin dan cerai?

ada yang cakap.... vanida dengan shidi okey aje? bahagia jugak! diorang pun masuk sehati berdanca jugak!!!

hanya DIA yang tahu apa sebabnya.

tapi ini berita terkini... bilangan itu sudah bertambah jadi 7. semalam, juara sehati berdansa 3, si sein dan nana pulak sah bercerai dengan talak 1. 

so kat bawah ni list mereka... 
1. Asheed Def Gab C dan Sharifah Noor Shima 
2. Atilia & Ariff, 
3. Dira & Ash, 
4. Radhi OAG & Shazlin 
5. Anne Ngasri & Wafi 
6. Sabrina & Shahrin
dan ke 
7. Nana dan Sein

aku ni menyibuk aje sebenarnya. aku x pernah tengok pun rancangan ini. betul! x pernah! asyik baca di paper aje..

bagi aku.. semuanya gara-gara gejala sosial yang melampau. yang kuat iman dapatlah bertahan. yang macam bagus....begitulah!

wallahualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.