apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.12.10

ISTERI DAH TAK TAHAN BILA SUAMI.....


macam-macam cerita dapat kita baca di dada-dada akhbar. setiap hari, pasti ada sahaja berita yang gempak. antara yang sering memberi kejutan ialah berita pembunuhan kerana akhir-akhir ini trend pembunuhan dilakukan adalah amat kejam sekali. 


tapi hari ini, aku terkejut membaca kisah yang agak berlainan dan bagi aku agak janggal dalam masyarakat melayu terutamanya. 


haa... dah tak sabar nak tahu, ya?

ini kisah kehidupan seksual sepasang suami isteri didedahkan dengan si isteri mengaku bahawa dia sudah tidak tahan dengan sikap pelik suami di atas ranjang. sepanjang 2 tahun berkahwin, dia menjadi hamba seks sehingga kadang-kadang suami mengikat dan kemudian memukul serta mencubitnya untuk mendapat rangsangan. 

tuhan....tu tak lainlah belajar daripada aksi dalam video lucah tu? dan, memang benar andaianku. si suami mengaku terlalu suka tengok cerita liar begitu. masyaallah!

buanglah tabiat buruk tu! kasihanilah isteri. semua orang islam pun tahu atau sepatutnya tahu bagaimanakah adab yang ISLAM anjurkan sebelum isteri disetubuhi. janganlah diikut sangat nafsu serakah. boleh gila jadinya!!!

hmetro

2 ulasan:

  1. Kesian kat isteri dia, kan?

    BalasPadam
  2. @oktantmemang kasihan dan dia mmg baik sbb sanggup maafkan suaminya.

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.