don't play play...

tadi, pergi blogwalking, dan terjumpa blog ni. eh, lama juga berhenti di situ. seronok pulak membaca entrinya. post ni, salah satu daripadanya. layanzz..
......................
Takut betul jika dapat isteri yang ganas macam ni, takde harapan ler nak bermakwe-makwenyer…apatah lagi jika anda bercita-cita nak kawen 2 3 4 orang.

Kalau tengok pada gambar kat bawah ni dah macam mengamuk tahap Hulk pun ada. Kepada suami-suami di luar sana, jika anda nak menggatal, sila hati-hati dan yang lebih baik anda lupakanlah niat anda untuk menggatal tu, rentikanlah!

1

2

4

5

6

7
Hi Honey…had a little accident pulling into the garage today.  
Sorry!
P.S.  Your girlfriend called.

lain2 perempuan aka isteri, lain2 cara mereka menunjuk perasaan. apa2 pun, lepas tengok gambar2 ni semua, tentu cik abang- cik abang kita akan berfikir banyak kali sebelum menggatal, kan...

terima kasih tuan punya blog.....al kisah

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cerpen: Dia Idaman Jiwa

Yang Terakhir: Versi Cerpen

Inikah Cinta? : Versi Cerpen