apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

8.12.10

dia tikam muka mangsa! kejam!

ni, nak masukkan kisah seorang lagi maid dari indonesia. maid ni dah kena tahan reman dah. tang ni, aku memang respek kat abang2 polis malaysia. cekap sungguh! kes berlaku semalam, hari ni, si penjenayah sudah ditahan. alhamdulillah!


apa kes?


owh... pasai tuan ghumah yang gatai...isy..sat..opps, kejap, nak tukar lidah. i mean, nak tukar loghat.


okey, kisah berlaku di kelantan. maid ni umur 21 tahun ada skandal dengan tuan rumah, si suami yang berumur 64 tahun. lalu si isteri tahu, marahlah, kan? maid ni geram agaknya kena marah, terus ambil pisau lalu ditikam muka mangsa beberapa kali.


hai, bayangkan kesakitan yang dialami mangsa? bayangkan! kejam betul si maid tu, kan? hai... aku hanya mampu menumpang simpati sahaja.


semoga si suami jadi insaf selepas ini.

2 ulasan:

  1. bl punya ni kak??yg majikan cina 2 ke?bc xde plak psl skandal ngan tuan rumah..kan slalu k.sofi ltk link..=(

    BalasPadam
  2. haah... dlm metro xde tulis tp dlm kosmo ada. sori, kak sofi ingat citer tu dah lama, tu yg x link tu!

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.