apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.12.10

DIA KATA..."SAYA GAY, SAYA OK!" GILA!

terkejut dibuatnya dengan pengakuan ini. sangat2 terkejut! dia mengaku dia berani walau terpaksa menerima cemuhan masyarakat. makkk.... nak tabik ke orang macam ni? 

aku minta maaf, aku tidak langsung menghormati lelaki ini. mengaku gay? bangganya? banggakah diri membelakangi hukum Allah? tolonggglah!! jangan takbur sangat!

dia kata dia mencari diri. dia hendak mengenali diri. dan sekarang, dia dah kenal diri dia. sebab itu dia berani mengaku yang dia gay, dia okey. gila babi punya jantan. opps, maaf, terlebih sudah. 

malas nak cakap bebanyak. layanlah video di bawah. kalau video ni lambat, buka aje you tube dan cari tajuk di atas. insyaallah, anda akan menemuinya. tapi aku cuma hendak mengingatkan bahawa kita buka dan tengok bukan sebab kita nak bagi dia popular tetapi sebab dalam hati, kita perlu mengutuk dia yang nyata melawan takdir dan ketentuan Allah di samping mendoakannya agar balik ke pangkal jalan.


sumber: bharian

6 ulasan:

  1. itulah kaum kaum nabi lut kembali di jiwa manusia., apa bila jiwa manusia rapuh, ia akan terus hilang dan sesat pada dosa.

    BalasPadam
  2. baru aje baca sal ni dlm akhbar
    memang bodoh betul rasanye
    dahlah melayu yg terus terang Islam sejak lahir lagi, wat pulak benda bodoh nie
    memalukan nama Islam aje
    >:(

    BalasPadam
  3. @Haruno Hana 하나

    dia kata dia dah kenal diri dia, tapi sebenarnya dia belum kenal siapakah dia sebenar sebab dia tak / belum kenal Allah..

    BalasPadam
  4. moga dia kembali ke pangkal jalan......mmg le dgn bangga ye ngaku mcm tu.....mmg dia belum kenal diri dia lg sbb dia x kenal Penciptanya....
    sian mak ayah dia......setitis air mata ibu ngalir disbbkan kita .....besarnya doa.....mohon le ampun ke pada Yang Esa sblm terlambat....

    BalasPadam
  5. betul tu kak sofi...
    saya sokong...

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.