apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

6.12.10

carilah kekasih yang senonoh sikit!


carilah kekasih yang senonoh sikit, ya! itu pesanku kepada gadis2 di luar sana. janganlah mudah terpesona. janganlah mudah sangat rasa kesian pada lelaki yang bergelar jantan. kalau x tahu perbezaan di antara lelaki dengan jantan, pi bukak kamus dewan. fahami perbezaannya, okey!


mula2 nak ucap terima kasih pada metro kerana memaparkan kisah ini. diharap dapat menjadi panduan kepada yang masih alpa di luar sana. 

alkisah.....

gadis berumur 24 tahun ni pergi makan dengan pakwe dia di sebuah restoran. kononnya, si pakwe ni tensyenlah sangat di tempat kerja lalu minum minuman keras sampai mabuk. dah dia mencurah perasaan mintak simpati girl ni, kan, pakwe ni cakap dia tak larat nak drive balik ke rumah. pastu dia cakap jugak yang dia takut parents dia tahu dia mabuk. so, si makwe ni pun telefon abang pakwe dia yang berumur 30-an. kononnya nak tahu apa yang harus dibuatnya maka si abang nipun datang dan cakap 'pergilah bermalam di hotel' bagi mengelakkan perbuatannya diketahui ibu bapa mereka.

di hotel, selepas memastikan pakwe dia okey, gadis itu hendak baliklah, kan. tapi malangnya, abang lelaki itu hendak merogolnya. nasib gadis ini sedikit baik sebab dia period. ya, memang dia bernasib baik walaupun terpaksa melakukan onani kepada si jahat itu. 

adus! aku harap sangatlah supaya anak2 perempuan semua, adik, kakak agar berhati-hati. jaga diri, ya!

2 ulasan:

  1. susah nak cari lelaki sekarang ni..

    macam jantan ja yang ada huhu

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.